Grafikkens Verden
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Grafikkens Verden

Forumet for grafikk folket!
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 REGLER! Skal følges.

Go down 
AvInnlegg
D-nomyaR
Admin
D-nomyaR


Antall Innlegg : 7
Join date : 17.04.2008
Age : 37
Bosted : Asker

REGLER! Skal følges. Empty
PosteTema: REGLER! Skal følges.   REGLER! Skal følges. Icon_minitimeTor Apr 17, 2008 11:54 am

Som med alle andre forum rundt omkring, så trenger også dette regler. Disse skal følges ellers vil det få konsekvenser!

~ Kopiering er ikke lov! Det er ikke lov å kopiere andres arbeid og kalle det ditt eget. Man kan se på andres verk eller PSD og lære, ikke kopiere noe som helst. Konsentrer deg heller om å lage noe eget. Finn din egen stil! De som bryter dette vil bli utestengt med engang!

~ Rasisme er ikke lov! Om du bryter denne regelen blir du utestengt, samtidig som at om det er grov rasisme så vil jeg gå videre med det!

~ Det skal alltid holdes en høflig tone her inne i forumet. Har du/dere problemer med noen av de andre brukerne, så prøv å fikse dette mellom dere via PM først, og om ikke det går skal dere kontakte meg!

~ Husk og alltid gi brukere kommentarer på deres verk. Slik at de kan få vite hva de kan forbedre seg på, også hva som er bra! Hjelp andre til å bli bedre!

~ Ettersom dette er ment som en norsk grafikk side, er språket selvsagt norsk, og jeg ser helst at dere skriver bokmål!

Mer kommer underveis!
Til Toppen Go down
https://grafikkensverden.norwegianforum.net
 
REGLER! Skal følges.
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Grafikkens Verden :: GV Introduksjon :: Hvem er du?-
Gå Til: